Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2019 08:17 - Как да свържем котките с външния свят
Автор: catslife Категория: Други   
Прочетен: 258 Коментари: 0 Гласове:
5



    Здравейте! Знам, не съм качвала от 1-2 месеца, но нямах много идеи. Искам преди да започнем да ви благодаря! Профила ми е прочетен почти 800 пъти, което за мен си е много! Благодаря на всички! 
   А сега да започваме! Ако не сте разбрали заглавието и то ви е объркало продължавайте да четете!
   Котките си стоят постоянно на дивана в хола, на стола в кухнята, на леглото в спалнята.  Абе все някъде вкъщи, нали? Според мен това не е много хубаво за тях и те не го искат постоянно. Виждали ли сте как котката ви седи пред прозореца и гледа летящите буболечки, птичките, колите и други мърдащи неща, които на нас не ни правят впечатление? Ами може би и те искат да ходят на вън. Аз препоръчвам да им купите нашийник и каишка за зайци (продават се в Джъмбо). И може да ги разхождате като кучета навън. Ако сте по плашливи (като мен и сестра ми) ги извеждайте на балкона. Аз никога не ги карам на сила! Само ако те искат. Дори понякога седят пред врата на балкона и маукат (това се случва най-често докато закусвам) Може и без каишка ако седят на балкона. Все пак са котки и няма да паднат. Но аз ги държа на каишка, защото иначе отиват при съседката. Моля, извеждайте котките навън! Те също имат нужда от свеж въздух и връзка с външния свят!
   Благодаря за отделеното време! Моля напишете коментар и дайте глас на статията! Чао!


Тагове:   catslife,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catslife
Категория: Други
Прочетен: 21056
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 72
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930