Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2021 15:46 - Черните Котки
Автор: catslife Категория: Други   
Прочетен: 1162 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.02.2021 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Здравейте, любители на котки! Как върви новата година за вас до момента? Аз съм затрупна с доста работа и затова не бях качвала от два месеца. Но сега съм тук и пак можем да си говорим на тема котки.
   Сигурно всички сте чували, че черните котки са лош късмет и ако някоя пресече пътя ви, трабва да хвърлите камък, защото иначе ще ви върви зле. На мен ми омръзна да гледам как някои хора обвиняват котките, солта и чадърите, че нещата не стават както те са планирали. Ама вие хора серизно ли? Минали сте от където е минала случайно черна котка и заради това не сте спечелили залога. Пълни глупости! Можеше да бъде всякаква котка и вие най-вероятно пак щяхте да заубите. Заради хората, които разправят такива лудории черните котки не могат да си намерят дом. Нима те не заслужават любов? Защо? Защото са черни? Честно, не знам какво лошо намират другите в черния цвят. Носиш ли черно значи почиташ Сатаната. Кой изобщо си е измислил тези глупости и ги е размятал насам-натам? Това е просто цвят, а онова – просто котка. Животинка, която си гледа работата, а вие хвърляте камъни и разправяте измислици. Надявам се в бъдеще все по-малко хора да вярват в суеверия и те накрая да изчезат.
   Постингът беше доста кратък днес, но наистина исках да г направя. Долу в коментарите ми напишете вашето мнение по въпроса за черните котки. Чао-мяу!

/ Извинявам се ако има грешки! / image


Тагове:   блог,   Blog,   котки,   cats,   черни котки,   catslife,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catslife
Категория: Други
Прочетен: 21084
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 72
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930